Eerste dagen in Harare - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Annette en Lydia Laan - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Harare - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Annette en Lydia Laan - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Harare

Door: Annette van der Laan

Blijf op de hoogte en volg Annette en Lydia

14 Juli 2014 | Nederland, Almelo

Wij zijn veilig aangekomen in Harare! Een oom en tante van Lydia stonden ons al op te wachten! Echt super! De tante was gekleed in een bontjas en toen dacht ik al: oef, het is hier koud in de avonden. En dat klopte ook. Verder gaat het wennen goed. Ons onderkomen is mooi en super luxe: een heerlijk plekje met eigen keuken, woonkamer en slaapkamer en eigen terras. Wel doet in de ochtenden en avonden de elektriciteit het niet en lukt het verbinding maken met wifi/internet ook nog niet echt. Heel herkenbaar maar toch weer ff omschakelen. Wat zijn wij toch gewend aan die zekerheden. Ik zit nu bij een Nederlands reisburo te internetten en daar gaat het prima. Ondertussen hebben we al heel wat meegemaakt: van links rijden tot boodschappen doen, tot rijden in een gamepark en oma in haar huisje te bezoeken. Heerlijke indrukken dat wel!

• 14 Juli 2014 - 13:53

Lidy:

Heey meiden,
    Das alvast een mooi begin! Wat fijn dat het zo goed gaat! Bless en veel plezier!

• 15 Juli 2014 - 08:55

Ewout:

Hey!

leuke foto's, en fijn dat jullie ons zo op de hoogte houden. Wij kijken met spanning uit naar de volgende verslagen en foto's. Genieten daar met zn beiden!!!!