Logboek - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Annette en Lydia Laan - WaarBenJij.nu Logboek - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Annette en Lydia Laan - WaarBenJij.nu

Logboek

Door: Annette van der Laan

Blijf op de hoogte en volg Annette en Lydia

06 Juli 2014 | Nederland, Almelo

`Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.` Citaat van Ralph Waldo Emerson.

Komt uit een (nu nog leeg) reislogboek dat ik van een collega heb gekregen. Heel gaaf van haar, zij wist dat deze reis van allerlei emoties zou oproepen en gaf mij dit mooie opschrijfboek als kado. Bijzonder begin van de reis....

• 06 Juli 2014 - 19:45

Fam. Duinkerken:

goede reis en tijd straks

• 08 Juli 2014 - 13:15

Karijn:

Lieve Annette en Lydia,

Yes! Een logboek van de reis zodat we jullie een beetje kunnen volgen! Dat wordt sowieso een onvergetelijke ervaring, met wellicht moeilijke momenten maar zeker ook veel wow-ervaringen, bijzondere ontmoetingen en veel lol. Wij denken aan jullie en wensen jullie een fantastische reis!

X! (Extra knuffel voor Lydia van Sare & Ot)

Ewout&Karijn

Annette en Lydia

Lydia en ik gaan drie week naar Zimbabwe. We zullen twee week in de hoofdstad Harare verblijven en gaan de derde week een trip in het land maken. Wij hebben er zin in!

Actief sinds 29 Juni 2014