De voorbereidingen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Annette en Lydia Laan - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Annette en Lydia Laan - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Annette van der Laan

Blijf op de hoogte en volg Annette en Lydia

01 Juli 2014 | Nederland, Almelo

Het is nu nog maar 5 dagen voordat wij gaan vertrekken. De zenuwen spelen op: Hoe zal de reis gaan? Hoe is de situatie daar? Zal ik daar nog dingen herkennen of is er heel veel gebeurd in de 12 jaar dat ik er niet geweest ben? Hoe zal Lydia het daar vinden? Herkent zij dingen of is het voor haar allemaal vreemd?

Maar bovenal hebben we zin om van alles te gaan ontdekken en in een heel andere cultuur een vakantie te vieren. Nieuwsgierig wat we meemaken? Dat komt in het volgende reisverslag.

• 06 Juli 2014 - 19:41

Geke:

Hoi Annette en Lydia, wat leuk om zo de voorbereidingen en de voorpret te kunnen volgen! over een week weten jullie heel veel meer dan nu, spannend hoor! ik ben erg benieuwd. Liefs Géke.

• 06 Juli 2014 - 21:11

Alexandra:

Veeeeeel plezier. Geniet van alle ervaringen en veel foto's plaatsen svp. Groet, Alexandra

• 06 Juli 2014 - 22:59

Caroline Schuttert:

Annette en Lydia, een hele goede reis en tijd in Zimbabwe!

• 07 Juli 2014 - 06:15

Liesbeth:

Spannend!!! Geniet van jullie reis!

• 07 Juli 2014 - 10:20

Anneloes:

Oh wat bijzonder! Fijne reis en tijd samen!

Annette en Lydia

Lydia en ik gaan drie week naar Zimbabwe. We zullen twee week in de hoofdstad Harare verblijven en gaan de derde week een trip in het land maken. Wij hebben er zin in!

Actief sinds 29 Juni 2014